Dobro to Twój znak firmowy? Ruszył Konkurs „Dobroczyńca Roku 2016”
Konkurs o tytuł „Dobroczyńca Roku” od wielu lat zachęca i inspiruje środowisko biznesu do społecznego zaangażowania i prowadzenia działalności filantropijnej. „Dobroczyńca Roku” sprawia, że firmy wrażliwe, życzliwe i pomocne innym stają się silniejsze na rynku.
W konkursie „Dobroczyńca Roku” firmy są nagradzane w pięciu kategoriach, a od tego roku w nowej, szóstej kategorii osobno nagradzane są fundacje korporacyjne.
Firmy mogą zgłaszać się samodzielnie w kategoriach:
– Strategia społecznego zaangażowania- Wolontariat pracowniczy
– Nowe technologie w społecznym zaangażowaniu
Jeśli Twoja firma prowadzi szerokie działania społeczne, zgłoś ją w kategorii „Strategia społecznego zaangażowania”. Gdy mocną stroną firmy jest wolontariat pracowniczy, nominuj firmę właśnie w tej kategorii. Firmy, które wykorzystują do pomocy innym nowe technologie w działaniach społecznych, mogą zgłaszać się w kategorii „Nowe technologie w społecznym zaangażowaniu”.
Organizacje mogą zgłaszać firmy które wsparły ich działania w kategoriach:
– Projekt społeczny- Zaangażowanie lokalne
Fundacje korporacyjne w kategorii:
– Fundacja korporacyjna – projekt społeczny
Aby zgłosić firmę wypełnij wniosek – pamiętaj, że masz czas do 4 lutego 2016 roku.
W poprzednich latach tytuł „Dobroczyńca Roku” otrzymały m.in.: Orange Polska, Teatr Kamienica, Tesco, Program III Polskiego Radia, Żywiec Zdrój, PKO BP, Kompania Piwowarska, T-Mobile Polska S.A.
Laureatów XIX edycji Konkursu poznamy na uroczystej Gali Finałowej w czerwcu 2016 roku!.
Organizatorem Konkursu jest Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce. Fundatorem tegorocznej edycji Konkursu jest Polsko-Amerykańska Fundacja Wolności. Nad prawidłowością przebiegu procedur Konkursu czuwa audytor – firma EY.
Więcej informacji na stronie www.dobroczyncaroku.pl