Ruszył Fundusz Inicjatyw dla członków Społeczności Animatorów
Rusza nabór wniosków do Funduszu Inicjatyw dla Animatorów Partnerstw na rzecz Dobra Wspólnego. Jego celem jest doskonalenie i rozpowszechnianie metody oraz narzędzi animacji lokalnej zorientowanych na budowanie dobra wspólnego, wspieranie procesu powstawania nowych Partnerstw w społecznościach, które do tej pory nie uczestniczyły w programie i wdrażanie przez nie metody animacji lokalnej.
Fundusz adresowany jest do Animatorów partnerstw na rzecz dobra wspólnego. Animatorami zostają liderzy partnerstw, którzy po zrealizowaniu projektu partnerskiego stali się członkami Pracowni Dobra Wspólnego, aktywnie korzystali z jej oferty i będąc liderami w swoich społecznościach zostali zaproszeni do tworzenia Społeczności Animatorów.
Inicjatywy w ramach Funduszu powinny być:
a. realizowane w społecznościach lokalnych – gminach do 50 tys. mieszkańców; zarówno w tych objętych Programem, jak i w miejscach, w których Program nie był dotąd realizowany,
b. realizowane w okresie nie dłuższym niż pięć miesięcy, najpóźniej do 30. września 2017 roku..
Wypełnione wnioski należy nadsyłać w wersji elektronicznej na adres e.dmochowska@filantropia.org.pl oraz w wersji papierowej podpisanej przez upoważnione osoby na adres Akademii Rozwoju Filantropii w Polsce (ul. Marszałkowska 6/6, 00-590 Warszawa).
Wnioski są przyjmowane w trybie ciągłym do wyczerpania puli. Komisja Ekspertów oceniająca wnioski zbiera się na posiedzeniu w styczniu 2016 r. oraz w kwietniu 2017 r. za każdym razem decydując o przyznaniu dotacji na inicjatywy wybrane spośród wniosków zgłoszonych do końca miesiąca poprzedzającego spotkanie Komisji.
Szczegółowe informacje znajdują się w Regulaminie Funduszu, który można pobrać tutaj.
Wniosek do pobrania
Lista animatorów i organizacji tworzących Partnerstwa w edycjach I-III, uprawnionych do złożenia wniosku